Frågor & svar 

HUR GÅR EN BESTÄLLNING TILL? 

Enklaste sättet är att tycka på knappen "Lägg order" och följ efterföljande steg.

Innan beställning är bindande får du alltid ett korrektur och en offert att godkänna.Du kan även maila in din beställning till oss: order@webrand.se

GÖR NI PROVTRYCK? 

WeBrand tillhandahåller alltid ett korrektur som skall slutgodkännas av kund innan order är bindande. I den digitala skissen får du en tydlig bild av var trycket placeras på produkten. I de fall kunden önskar ett provtryck gör vi detta mot tillkommande kostnad.

SKICKAR NI UT PROVER? 

Vid önskemål skickas prover ut till kund eventuella kostnader debiteras kund.

VAD ÖNSKAR NI FÖR FILFORMAT FÖR MIN LOGOTYP? 

Vi önskar att få er logotyp i vektorgrafik, vanligen en EPS-fil. I vissa fall kan det gå bra med en JPEG eller PDF, då med en upplösning om minst 300 dpi.

Kontakta oss så hjälper vi dig!

HUR BETALAR JAG? 

WeBrand tillämpar betalning mot faktura, 20 dagar.

Kreditprövning sker alltid på nya kunder. Förskottsbetalning kan krävas i de fall där kund har låg kreditvärdighet. Har du önskemål om andra betalningsvillkor är du alltid välkommen att kontakta oss.

TILLKOMMER MOMS? 

Lagstadgade moms tillkommer alltid.

HUR LÅNG ÄR LEVERANSTIDEN? 

Leveranstiden är normalt ca 2-3 veckor efter godkänt korrektur. Kontakta oss vid önskemål om snabbare leverans.

HUR SKICKAS VARORNA? 

WeBrand levererar med företagspaket under kontorstid, vardagar mellan 09-17.